zaterdag 24 oktober 2009

Preview van mijn tweede freebie

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik de mensen bedanken die een reactie hebben achtergelaten, ontzettend leuk na zo'n eerste post. Het wordt vast een nieuwe hobby, dit 'bloggen'. ;-)

In eerste instantie is het mijn bedoeling om alleen maar freebies te plaatsen op m'n blog, vooral omdat er nog zoveel te leren valt voordat mijn ontwerpen zo goed zijn dat er geld mee te verdienen valt, haha! Bovendien is het een hobby, en omdat ik meer hobby's heb waar ook nogal wat tijd in gaat zitten, (sieraden maken) en natuurlijk mijn gezinnetje, onze huisdiertjes en ook mijn werk, kan het dus zijn dat ik er niet dagelijks mee ben en niet heel regelmatig wat nieuws kan laten zien. Maar wat ik maak, doe ik met plezier en ik hoop van harte dat het bij jullie in de smaak valt.

Om jullie alvast een beetje nieuwsgierig te maken naar mijn volgende freebie, hier alvast een preview van mijn tweede kit 'Classique'.
Volgende week krijgen jullie de volledige kit te zien en kunnen jullie hem downloaden, eerst ga ik een paar dagen naar mijn familie in Friesland, naar mijn 'moederland' en dat gaat natuurlijk altijd voor!

Groet en tot gauw,

Marjan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten