woensdag 26 mei 2010

Nieuwe kit "Cousteau"

Hallo allemaal,

We hebben heerlijk weer hier gehad in het Pinksterweekend maar nu is het zonnetje weer voor even verdwenen en hebben de bloemen en planten eindelijk het langverwachte regenbuitje gehad. Veel tijd heb ik niet gehad om te scrappen de afgelopen weken, maar nu heb ik eindelijk weer een kit af, deze keer in een door mij erg geliefd thema, het ''(onder)-water" leven. De kit is genoemd naar één van de beste documentaire- en filmmakers over het leven onder water en diepzee duiken; Jacques Cousteau. Ik heb geprobeerd er een speciale kit van te maken met veel anders-dan-anders elementen en ik hoop van harte dat jullie er iets mee kunnen. Ik vond het een groot plezier om aan te werken, ik vind de kleuren helemaal geweldig en de kit is dan ook geslaagd, naar mijn eigen mening dan, hihi.
Vandaag krijg je vast deel 1 en 2 van me, de kit bestaat waarschijnlijk in totaal uit 8 delen, hou mijn blog dus in de gaten!

Groet,
Marjan

Hello everyone,

We've had a beautiful weekend over here, with lots of sun and warmth, but for now the sun has vanished and the flowers in the garden have had their long-awaited shower.
I haven't had much time to design and scrap the past few weeks, but now I've finally finished a full kit again, in a theme I absolutely love, the ''underwater-life''. The kit is named after one of the best documentary- and filmmakers about life underwater and deepsea diving; Jacques Cousteau. I've tried to design a special kit, with lots of different elements and I really hope you can use it in your layouts. (Don't forget to send them to me if you like!!) I enjoyed working on it, love the colours and think it's a great kit over all. (In my own opinion, lol)
Today I have part 1 and 2 for you, the kit will probably be split up in 8 parts, so keep an eye on my blog!
Have fun scrappin!


DOWNLOAD PART ONE

12 opmerkingen:

  1. Hartelijk bedankt voor je mooie cousteau-papier-freebie. Komt mooi van pas voor de vakantiefoto's.
    Veel suc6 verder met het scrappen.
    Groetjes van Klaziena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 6 post on May. 26, 2010. Thanks again.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for the papers..they're beautiful..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb net je Cousteau kits gedownload...ben er erg blij mee!
    Ben net een weekendje wezen uitwaaien aan zee, dus die kan ik heel mooi daar voor gebruiken.
    Thanks for sharing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for these pretty papers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This kit is beautiful, thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i love the beautiful blues and textures, thank you so much.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Merci beaucoup pour ces très jolis papiers!
    Thank you for these lovely papers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. merci beaucoup. Thanks. Kokhine

    BeantwoordenVerwijderen